  • Data: 2004-08-05 22:35:25
    Temat: Re: Porada prawna-policja
    Od: "tch" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Proszę Was o radę - i to samo. Nie rozumię tego. Ale widocznie nie rozumię
    > dużo rzeczy bo wy też mnie oskarżacie. Mimo chorób-zawsze starałam sie być
    > optymistką i szukałam w ludziach tego co dobre. Musicie być bardzo
    > nieszczęśliwi w swoim życiu, że obcej osobie zamiast pomóc to piszecie
    > zarzuty. Mimo wszystko dziękuje tym co odpisali i nie życzę nikomu, żeby
    > kiedyś przeżył coś takiego jak ja.
    > Brygida
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    wiesz osoba która skończyła dwie politechniki i jedną akademię
    i pisze ROZUMIĘ ? i to dwa razy pod rząd?
    rozumiem po podstawówce zawodówce liceum technikum
    ale w twoim wypadku jest to niedopuszczalne.
    chyba że to wszystko kupione na ruskim bazarku.
    w życiu nigdy się nie przyczepiłem do kogoś o ortografię
    wręcz nie pochwalam tego, w końcu to grupa dyskusyjna nie oxford
    ale jak ktoś rzuca na prawo i lewo swoim super wykształceniem, że och ach.
    to nie mogłem sie powstrzymać bo wychodzi że trochę ono dziurawe.
    słomka z butów wychodzi.
    boże chroń nas przed takimi doktorami.