  • Data: 2004-08-05 22:16:08
    Temat: Re: Porada prawna-policja
    Od: "aq" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pierwsze co sie rzuca w oczy jak czyta sie twoj post to to ze sprawiasz
    wrazenie osoby "ęą" robiaca z bzdurnej przygody wielkie halo z ktore to malo
    co nie pojdziesz siedziec do tego pizesz o swoim statusie jak szlachcianka
    ktora sie obnosi z tym (w tym watku juz padl tekst o twojej skromnosci.." do
    tego zachowujesz sie jakbys nigdy, nie mowie nawet na wlasnej skorze. ale
    chocby nie ogladala w zyciu choc raz uwagi albo innego tego typu programu o
    prasie nie wpominajac

    wiesz to brzmi tak jak bys napisala ze o jejciu zlapal mnie kanar nie mialam
    biletu musze isc do psychologa bo jestem przeraznona do tego odkad to sie
    zdarzylo miewam migreny (globusy) do tego grozi mi kara 50 zl a pan kanar
    byl malo uprzejmy...... no kurde..pewnie w urzedach tez nie bywasz i nie
    wiesz ze bardzo czesto sie zdarza ze urzednicy(czki) sa malo mili do tego
    opieszali a np. lekarze czesto biora lapowki i zapewne jest ci obce to ze
    polityk nie zawsze mowi prawde !! czy to takie dziwne ?? a ty nagle
    otwierasz swoje oczka ze zdziwieniem ze pan policjant sklamal i byl
    niekulturalny....kto z takiej bdury robi wielkie halo ?

    a teraz co do twojej sprawy... masz swiadka (mame) , jest zarejestrowana
    rozmowa na 112 -- wiec czym sie przejmujesz ?? nie masz pojecia co z tym
    zrobic zglos sie po porade do radcy prawnego lub jak masz wysokie stanowisko
    to masz pieniazki na adwokata i po krzyku....

    ps. 3 etaty brawo ! znajac zycie na kazdym po 8h dziennie nie dziwo ze
    jestes schorowana (w te wywody o chorobie to moglas sobie darowac i nie
    uzalac sie nad soba wieel osob jest chorych i sobie radza ze mna w lacznie i
    nie chodzi o chorobe umyslowa (zapewne zaraz by sie pojawily takie posty
    :) ) a nie lubie uzalania sie nad soba a twoj post niestety tak brzmial