eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji! › Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweakn
    ews.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsf
    eed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.n
    eostrada.pl!localhost!smolik
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
    Date: Thu, 4 Feb 2010 02:04:12 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1002040139220.2612@quad>
    References: <hkbv8n$7je$1@inews.gazeta.pl> <6...@n...onet.pl>
    <hkc8o8$4iq$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: emh123.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265246162 27549 83.15.167.123 (4 Feb 2010
    01:16:02 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 4 Feb 2010 01:16:02 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <hkc8o8$4iq$1@mx1.internetia.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:626216
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 3 Feb 2010, Czabu wrote:

    > Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał
    >
    >> Być może producent potajemnie montuje jakigoś chipa z wewnętrznym zegarem,
    >> który ma za zadanie uszkodzić sprzęt po minięciu okresu gwarancyjnego?
    >> W końcu to dodatkowa kasa dla producenta, wielu ludzi zdecyduje się na
    >> naprawę.
    >
    > Do tego chyba jeszcze nie dochodzi, zbyt łatwo byłoby to udowodnić. Chodzą
    > jednak słuchy, że niektóre firmy mają specjalne działy, których głównym
    > zadaniem jest przewidzieć ile sprzęt wytrzyma i kombinowanie jak na jego
    > żywotność wpłynąć, żeby awaria nastąpiła dokładnie wtedy, kiedy chce
    > producent. Brzmi jak bajka

    Gdzie Ty tę bajkę widzisz? :O
    Jeszcze się publicznie chwalą, że zbierają te dane, mają na to
    certyfikaty, całkiem drogie w uzyskaniu :>
    "ISO 9000", jakoś tak to się nazywa ;)
    (owszem, toto NIE ustanawia wymogów *poprawiania* jakości, służy
    do jej *kontroli*! - a jak kto wykorzysta zebrane dane, to już
    jego sprawa, obniżanie żywotności też jest "wykorzystaniem
    zgodnym ze standardem")

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1