  • Data: 2004-01-21 07:33:24
    Temat: Re: Ponownie WKU - przepraszam
    Od: "Jocker Clio 1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pasjonat" napisał :
    > a tak swoja droga - dlaczego ostatnio jest taki ruch zwiazany z WKU i
    > sprawami wojskowymi? czy tylko mi sie wydaje?

    Ja sie wyslilem i zapytalem WKU dlaczego taki ruch , pomijajac wiosenny
    pobór
    uzyskalem informacje iz zostala wytypowana pewna grupa ludzi tzn z
    technicznym elektronicznym i pokrewnymi
    wyksztalceniem oraz ktorzy maja doswiadczenie w informatyce itp
    takich wlasnie ludzi w tej chwili potrzebuje armia a potrzebuje wlasnie
    dlatego
    ze jet zwiekszone ryzyko powstania konfliktu zbrojnego
    i potrzebni beeda ludzie do logistyki itp w kraju
    <LOL>
    BTW
    a co z zona jest prawdopodobienstwo ze jest w ciazy....

    Jocker, Clio 1,4 AUTOMAT
    The Best Of Car Audio - Borki 2003
    Second In Car Audio Elbląg 2003
    GG: 1515306