  • Data: 2004-01-20 08:21:25
    Temat: Re: Ponownie WKU - przepraszam
    Od: OCoChodzi <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jocker Clio 1,4 Gdańsk wrote:

    > Wlasnie otrzymalem wezwanie od WKU po odebranie karty powolania.
    > List zwykly, nie polecony, ale nie to jest istota mojego problemu
    > Pierwsza i niestety ostania komisja lekarska ( jesli chodzi po mnie) odbyla
    > sie 6 lat temu i niestety moj stan zdrowia znacznie pogorszyl sie, w tzw
    > miedzyczasnie bylem w WKU i pytalem sie co mam teraz zrobiz zeby zmienic kat
    > , a Pani siedzaca tam powiedziala ze musze czekac na ponowna komisje - wiec
    > czekalem i co - i figa jest bilet :(

    Tak, tak... Oni zawsze tam mowia, ze trzeba czekac. Sciema jakich malo.

    Mnie tez mowili, ze trzeba czekac po przemeldowaniu sie na informacje,
    ze dokumenty z jednego WKU zostaly przeslane do drugiego i dopiero wtedy
    skladac podania o komisje lekarska. Zamiast informacji dostalem telefon
    z policji.

    Tak wiec najlepsze dla Ciebie w tej chwili wyjscie to olanie tego, co
    mowia te glupie biurwy i wyslanie jak najszybciej pisma prosba o
    skierowanie na komisje wraz z zaswiadczeniem lekarskim. Jesli masz tylko
    jeden oryginal, to najlepiej idz z tym do WKU i niech Ci ktos
    podstempluje 'za zgodnosc z oryginalem.' Podbijaja Ci papiery, ze
    przyjeli i czekasz dopiero na kwit.

    Dodatkowo mozesz napisac odwolanie od karty powolania i jako
    uzasadnienie dolaczyc informacje o pogorszonym stanie zdrowia wraz z
    kopia podania o skierowanie na ponowna komisje, ktore wyslales do WKU.

    Wszystko zalatwiaj pisemnie, bo bedziesz mial takie nieprzyjemnosci jak ja.

    --

    OCoChodzi