  • Data: 2004-01-20 09:14:50
    Temat: Re: Ponownie WKU - przepraszam
    Od: "Hokus-Pokus" <H...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Migaj sie jak mozesz. Powodzenia!

    DOKŁADNIE! Mnie się udało nie pełnić tej "zaszczytnej funkcji" i wcale mi z
    tym nie jest źle. Przez kilka lat pracowałem legalnie i mieszkałem w innym
    mieście (ale zameldowany na moim stałym adresie). Nie mogąc dostarczyć mi
    żadnego wezwania, ani ustalić (SIC!) mojego miejsca pobytu (szukali mnie
    nawet w Centralnym Rejestrze Osadzonych , czy jak to się tam nazywa, jakby
    nie mogli sprawdzić w ZUSie czy pracuję, a jeśli tak to gdzie),złożyli
    wniosek do Urzędu Miejskiego o wymeldowanie mnie (bo nie podałem adresu
    tymczasowego, a w miejscu stałego zameldowania nie przebywałem ponad pół
    roku)i wymeldowali mnie. I co? I nic! Wróciłem do domu (zresztą często
    bywałem) na stałe, poszedłem do Urzędu Miejskiego i zameldowałem się
    ponownie.

    Hokus-Pokus
    http://ag.bocznica.org/