eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPonownie Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej › Re: Ponownie Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
  • Data: 2008-07-02 11:16:39
    Temat: Re: Ponownie Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    Od: gollum <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > IMHO: Prawo nie zakazuje uznania reklamacji, jeśli sprzedawca nie
    > został poinformowany o niezgodności w ciągu 2 miesięcy. Zatem tak samo
    > jak możliwe jest, aby w tym przypadku sprzedawca udzielił odpowiedzi
    > pozytywnej na piśmie, jak również aby odpowiedź ta była wyrażona poprzez
    > brak odpowiedzi przez 14 dni, choćby później sprzedawca zmienił zdanie.
    >
    > Pytanie jest bowiem tożsame z problemem: sprzedawca 14 dnia uznał moją
    > reklamację, a 15 dnia rozmyślił się. Czy miał do tego prawo?

    :-)

    Dzięki za odpowiedź, ale proszę, napisz teraz, czy wiążący jest termin
    14 dni i braku odpowiedzi Sprzedawcy, czy muszę się z nim kłócić i
    udowadniać, że jednak został powiadomiony 2 miesiące wcześniej o
    usterce, aby te 14 dni i brak odpowiedzi skutkowało automatycznym
    uznaniem roszczenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1