eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPonownie Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej › Re: Ponownie Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
  • Data: 2008-07-02 11:37:21
    Temat: Re: Ponownie Ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    gollum pisze:

    > Ale teraz:
    >
    > Art. 8. 3. Jeżeli sprzedawca, który otrzymał od kupującego żądanie
    > określone w ust. 1, nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14
    > dni, uważa się, że uznał je za uzasadnione.
    >
    > ALE:
    >
    > Art. 9. 1. Kupujący traci uprawnienia przewidziane w art. 8, jeżeli
    > przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru
    > konsumpcyjnego z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Do zachowania
    > terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
    >
    > Czyli - przynajmniej ja tak to rozumuję:
> [...]

    Tak czy siak siłą sprzedawcy nie zmusisz, na Twoim miejscu
    skierowałbym sprawę do sądu. Po pierwsze istnieje szansa, że sprzedawca
    odpuści sobie składanie sprzeciwu, a po drugie istnieje szansa, że sąd
    podzieliłby jednak opisany przeze mnie tok rozumowania.

    --
    Dziś potęga gospodarcza Chin sprawia, że amerykańskie kazania o
    moralności i prawach człowieka brzmią głupawo. Za 10 lat przestaną mieć