  • Data: 2005-07-12 14:42:18
    Temat: Re: Ponowna (2-ga) Odmowa urlopu wypoczynkowego
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:op.stsz3ho6pdqzcj@lok151 Marek <a...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Czy pracodawca ma prawo odmowić urlopu wypoczynkowego 2 raz z rzedu.
    > Pierwszy raz napisłam wniosek o 7 dni urlopu w czerwcu, Dostałam odmowe.
    Pracodawca miał prawo odmówić.

    > Poraz drugi dostałam odmowe na okres 10 dni w miesiącu sierpniu.
    Miał prawo odmówić ponownie. Nietrudno upozorować zgodne z KP uzasadnienie.

    > Jest to troche dziwne bo reszta załogi swobodnie sobie wykorzystuje
    > swoje plany urlopowe.
    To nie jest dziwne.

    > Czuje jakby to była celowo żeby w jakiśsposób mnie ukarać choć nie widze
    > podstaw dlaczego.
    Ty nie musisz. On widzi.

    > Mam 6 m-czne dziecko
    Nic nadzwyczajnego ;)

    > i chciałam z nim wyjechyać na kilka dni nad wode.
    Masz prawo chcieć.

    > Zrobiłam już nawet przedpłatę za pobyt na wczasach.
    To niespecjalnie rozsądne. Możesz utracic te pieniądze.

    A na serio - naprawdę nie wiesz jak się załatwia tego typu sprawy? To weź do
    ręki KP.

    Jotte