    From: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomysł - jak zabezpieczyć ?
    Date: Tue, 30 Nov 2004 16:03:53 GMT

    On 2004-11-30 16:24 :

    > OK. Wysyłam do siebie list, mam datę wysłania na poleconym. Jednak
    > dalej nie rozumiem po co ta cała kombinatoryka ? Albo mnie coś zaćmiło
    > albo to ten wątek jest zbyt skompresowany.

    Ten list jest dowodem na to, że napisałeś jego treść najpóźniej w dniu,
    w którym go wysłałeś. Wysyłasz ten pomysł do siebie dzień wcześniej niż
    wysłałeś inwestorowi. Jak zauważysz, że inwestor Cię oszukał, to
    podajesz go do sądu. On będzie się bronił, że sam to wymyślił, a Ty masz
    dowód ("dowód"?), że byłeś szybszy.
    Ja tego nigdy nie praktykowałem, tylko słyszałem, że tak się robi.
    - Szwejk