  • Data: 2004-11-30 18:14:30
    Temat: Re: Pomysł - jak zabezpieczyć ?
    Od: "Alan" <n...@c...arbfgenqn.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cezar" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:coi74i$n7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Hmm... Dobre, pod warunkiem, że nie otworzysz koperty. No i jeszcze
    > sprawa taka: jak udowodnić, że to właśnie ta koperta, którą wysłałem.
    > Takich kompert można sobie przygotować kilka i w każdej inną treść.
    >
    > Jednak pomysł, mimo wszystko, bardzo ciekawy ;-)

    No wlasnie jest to sposob chyba najlepszy z dostepnych metod.
    Moze jeszcze przechowalniaj jakas gdzie kazdy dsotep do skrzynki jest gdzies
    odznaczany (bank?)

    A kopert miec masy nie mozesz bo przeciez stepluje poczta tylko na tej
    glownej kopercie gdzie jest znaczek... wiec nie rozumie twojego problemu.

    --
    alan [at] poczta [dot] neostrada [dot] pl
    GG: 3265146 | ICQ: 53767178 | GSM: +48 501800741