  • Data: 2004-11-30 12:33:18
    Temat: Re: Pomysł - jak zabezpieczyć ?
    Od: Cezar <c...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Alan napisał(a):
    > Użytkownik "Cezar" <c...@i...net.pl> napisał w wiadomości

    > Jesli program komputerowy to przeciez jest zabezpieczony prawami autorskimi
    > od samego poczatku jego powstania wiec tak bez twojej zgody nie moga uzyc. A
    > jak uzyja to sie mozesz procesowac wtedy...

    To nie tylko sam program, bo on sam nie stanowi problemu. Rację masz w
    tym co powiedziałeś, ale co zrobić, gdy masz pomysł jak go wykorzystać,
    z jaką technologią i co może ona dać. A to nie tylko sam program, tu
    przecież chodzi o sam pomysł, gdzie program to tylko mały trybik w
    wielkiej maszynie ;-)

    --
    Ave,
    Cezar