eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomylka bankomatuRe: Pomylka bankomatu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.pw.edu.pl!not-for-mail
    From: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomylka bankomatu
    Date: Fri, 16 Sep 2005 15:31:22 +0200
    Organization: Warsaw University of Technology
    Lines: 27
    Message-ID: <dgehhf$i4c$1@julia.coi.pw.edu.pl>
    References: <dgb8oa$o00$1@atlantis.news.tpi.pl> <dgbbs2$a1t$1@news.dialog.net.pl>
    <dgbdch$3oi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <ca0b2$43293b63$d4ba5985$30582@news.chello.pl>
    <dgbfsp$bl7$1@nemesis.news.tpi.pl> <43297a33$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: ksala.coi.pw.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=windows-1250; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: julia.coi.pw.edu.pl 1126877551 18572 194.29.128.85 (16 Sep 2005 13:32:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@p...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Sep 2005 13:32:31 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <43297a33$1@news.home.net.pl>
    X-Accept-Language: en-us, en
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.2 (Windows/20050317)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:327446
    [ ukryj nagłówki ]

    Czesc!

    castrol wrote:
    > To na tej samej zasadzie, jak w sklepie sie machna na twoja korzysc, i
    > wydadza Ci np za duzo.
    > Ja w takich przypadkach zwracam uwage, i jestem z tego bardzo dumny, zreszta
    > tak mnie matka wychowala, jesli sklep sie pomylil, to kazala mi isc
    > pieniadze oddac.
    Mnie tez, ale juz nie oddaje (poza jakimis malymi sklepikami, gdzie
    bywam czesto) i nie uwazam, ze to nieuczciwe.
    Powod? Nagminne jest, ze sprzedawca "akurat" nie ma wydac reszty.
    Kolejny raz ten sam sprzedawca znowu wyjatkowo nie ma jak wydac reszty
    itp. Przy kolejnym razie zwracam grzecznie uwage, ze to sie powtarza, a
    mnie nie stac na robienie takich prezentow - efekt: awantura (no bo jak
    mozna prosic o wydanie reszty! szczyt buractwa! niech sie klient cieszy,
    ze mogl wydac tu forse i spada!), kretynskie komentarze pod moim
    adresem.... Nie byl to tylko jeden raz i nie jeden sklep. Po czyms takim
    moze sie odechciec byc uczciwym.
    A juz szczytem bylo, gdy kiedys w pewnym sklepie pani sie pomylila i
    zamiast 150,00 PLN wpisala na paragon 1,50 PLN. Ja w kasie slysze, jaka
    mam kwote zaplacic i oczy w piec zlotych. Gnam z powrotem do
    sprzedawczyni i mowie, ze sie kropnela. Poprawila i juz chwile pozniej
    pokazwyla mnie kolezankom palcem, zataczajac znaczaco kola w okolicy
    swojego czola i chichoczac.... Chcesz skomentowac?

    Pozdrawiam,
    robal.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1