  • Data: 2010-03-09 20:04:54
    Temat: Re: Pomóżcie?! Płacić komornikowi, czy=?UTF-8?B?IGRvc3Rhd2N5Pw==?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > Przywali ci na dzień dobry parę stówek kary ... potem przywali ci
    > po raz kolejny, i aż do czasu do kiedy zrozumiesz.
    >
    > Jeśli komornik pisze do pracodawcy, że nie wolno wypłacać hajsu -
    > to nie wolno. Jeśli pisze do skarbówki, że nie wolno wypłacać
    > zwrotu z podatku - to nie wolno.

    Zaraz, zaraz. To nie było wezwanie do pracodawcy.
    Dwie firmy, jedna drugiej winna pieniądze.

    Co szkodzi przekazać pieniądze na konto firmy - tej która ma na
    karku komornika?

    Skąd wiesz CZYICH praw dochodzi ten konkretny komornik? Może
    windykuje firmę za jakieś długi wobec innych podmiotów
    gospodarczych, a tymczasem na koncie firmy łapę położył urząd
    skarbowy? Któren to urząd jest jednak wyżej w hierarchii
    "dziedziczenia"?

    Komornik który chce coś zająć, pierwsze co zrobi to wyśle do banku
    papiery o egzekucji. Bank będzie wszystko co wpłynie przekazywał
    komornikowi.

    Po prawdzie takie pismo od "komornika" (przekazujcie wszystko na moje
    konto) to każdy co głupszy oszust mógłby sprokurować.

    > Komornik po prostu zajął wierzytelności należne dostawcy, i ty
    > (niestety) jesteś zobowiązany jego żądanie zrealizować - inaczej
    > narażasz się na konsekwencje.

    A komornik może zająć wierzytelności, które jeszcze nie powstały,
    tak z góry? Serio, pytam bo nie wiem.

    --
    Pozdro
    Massai