eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomóżcie?! Płacić komornikowi, czy dostawcy? › Re: Pomóżcie?! Płacić komornikowi, czy=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP0lHUnZjM1JoZDJONVB3PT0/PQ==?=
  • Data: 2010-03-09 20:57:29
    Temat: Re: Pomóżcie?! Płacić komornikowi, czy=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP0lHUnZjM1JoZDJONVB3PT0/PQ==?=
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-09 21:49, Massai pisze:

    > hm, a co jest w takim pouczeniu? Tak przykładowo?

    Ja ostatnio dostałem miłe z wyłuszczeniem czemu zwrócono do mnie
    się z żądaniem - a bo sąd taki a taki wydał taki nakaz a taki ,
    działam w imieniu i takiego wierzyciela, którego dlużnikiem jest
    pan józek ... a potem zasypka z KPC KC i innych K, z informacją,
    że jeśli nie wykonam jakiejś czynności to :

    podać dane tego kto nie podjął czynności celem nałożenia kary
    ... przypominam, że mogę nakładać do skutku aż do wymuszenia
    podjęcia działań.

    > No bo jeśli w pouczeniu stoi coś w stylu:
    > "Jeśli na koncie wierzyciela jest zajęcie komornicze z Urzędu
    > Skarbowego, to proszę przekazać gotówkę na konto wierzyciela"

    Ale hola hola ! Jak miałbyś wykonać przelew komornika, skoro
    konto z którego chcesz wykonać przelew zablokowane jest przez
    skarbówkę ? Nie dasz rady tak ? Wtedy udzielasz odpowiedzi - no
    jak mam ci komornik zrobić przelew zamiast do pana józka, jak
    pod sygnaturą taką i taką przeciwko mnie toczy się postępowanie
    i nie mam jak tego zrobić ;) ... wtedy to pan józek jest tak czy
    siak frajer bo wozi dla firmy, która nie jest w stanie mu zapłacić.

    > to niby skąd sklepikarz ma wiedzieć czy dostawca ma takie zajęcie?
    > Nikt mu tego nie powie, choćby pękł.

    Ja to się pogubiłem widzę.

    Ustalmy podstawy. W rolach głównych:

    SKLEPIKARZ
    WOŹNICA
    HURTOWNIK

    Kto komu płaci pieniądze, i do kogo wpłynęło zajęcie komornicze
    względem kogo ???

    6008