  • Data: 2010-03-09 20:49:19
    Temat: Re: Pomóżcie?! Płacić komornikowi, czy dostawcy?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-09 21:22, S P 1 Q X L pisze:

    > Chyba nie doczytałeś:

    Dawałem ci przykłady ... przepraszam, że okazały się za trudne.

    > 2 podmioty, hurtownia i sklepik. Sklepik bierze z hurtowni towar, płaci
    > zawsze dostawcy, kierowcy.

    a kierowcę ktoś ściga za jakieś długi ... mogą być to alimenty,
    nieopłacone faktury vat z klubu gogo (poparte prawomocnym
    nakazem), zaległy podatek, dług za jazdę pociągiem bez biletu
    ... wsio riba ...

    > Komornik, który egzekwuje z hurtowni jakiś dług, wysyła pismo do
    > sklepiku, że zamiast płacić kierowcy, mają przelewać kasę na konto.

    bosz ...

    > Dodatkowo nasuwa się pytanie, dlaczego sklepik ma ponosić koszty
    > przelewu? Płacąc kierowcy nie musi ponosić żadnych kosztów dodatkowych.

    Nie ma ponosić kosztów przelewu ... widzisz ... zaczynasz drążyć
    temat, a nie znasz nawet treści pisma, które komornik przesłał
    ;/ ... ehhh ... ja o dupie maryni, a ty o cyckach Józefa Stalina
    oby żył wiecznie !

    6008