    From: "alosza65" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy.. problem z zarzadca i developerem..
    Date: Thu, 30 Oct 2003 10:57:46 +0100

    odnośnie parkingów to chyba zostaje Ci tylko sąd
    -a jeżeli o CO to zgodnie z prawem jeżeli temperatura w mieszkaniu w okresie
    grzewczym nie przekracza 17 stopni C administrator nie ma prawa doliczać Ci
    za CO, żeby na nich to wymusić zarządaj od nich aby dokonali pomiarów
    termografem i wtedy masz czarno na białym - to ich powinno zmusić do
    usunięcia usterki, jak zobaczą że nie dostaną kasy za CO