eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego] › Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie
    pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Date: Thu, 10 Nov 2022 14:49:33 +0100
    <tki1ka$4bd$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <YM1bL.1572075$%fx6.504352@fx14.ams1>
    <1pumf7lfur27y$.13fqy1atg6lyy$.dlg@40tude.net>
    <tkipal$ijj$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <9...@4...net>

    W dniu 10.11.2022 o 13:13, J.F pisze:

    > Szefostwo policji podkreśla, że przekazało do MSWiA propozycję
    > wprowadzenia identyfikatorów numerycznych dla funkcjonariuszy i tam
    > sprawa utknęła. "
    >
    > Zbrodnicza dzialalnosc czy jeszcze nie?

    Zbrodnicza nie - na razie nikogo chyba nie zabili na tych ścieżkach
    zdrowia. No ale skoro prokuratura umorzyła z powodu nie wykrycia
    sprawców, bo nie wiadomo którzy funkcjonariusze popełniali
    przestępstwo... to wychodzi na to że policja jest zorganizowaną grupą
    przestępczą.

    > No ale w czym problem - wszystkich policjantow, ktorzy byli wtedy w
    > Warszawie oskarzyc :-)

    BTW - był sobie kiedyś sierżant bagieta (znaczy dalej jest, bo jak
    tłumaczy po odejściu ze służby dalej ma stopień). Taki robert na jutubie
    - prowadził BRI "bagieta rozklimia interwencje" czy jakoś tak.
    Analizował tam różne często kontrowersyjne i przebijajace się do
    świadomości publicznej interwencje, generalnie prawie zawsze wychodziła
    mu "wzorowa interwencja". I już nie jest policjantem - jakoś pod koniec
    pażdziernika odszedł. I od razu interwencje okazały się mniej doskonałe
    a firma okazała się bagnem;) Ale ciekawe są jego motywy:

    - Wszczęto przeciw niemy postępwanie wyjaśniające a potem umorzono - to
    kurwa sskandal, tak nie wolno, nikt nie poniósł odpowiedzialności. Jakby
    policjant wszczął nieuzasadnione postępowanie to by go dojechali -
    trochę się to kłuci ze stanowiskiem roberta.

    - Kazano wystawiać mandaty, ale wkurwiło go to dopiero jak najpierw
    zabroniono wystawiać mandatów bezdomych, a potem dostał opierdol że nie
    wystawił bezdomnemu - normalnym ludziom wystawiał - trochę mu głupio
    było z tą szopką kowidową ale służba nie drużba.

    - wszczęto postępowanie o dziary - przyznał że ma i może nie zawsze
    uważał żeby zakryć, przepis jest przepis, no ale jak się sierżanta
    przypierdalać, przecież to taki martwy przepis.

    - to samo z mundurem. No iby często zapominał czapki (i zapewne
    imiennika) no ale przecież przepisy są dla szaraczków a nie żeby kulsony
    miały przestrzegać.

    - ponieważ coś tam miał zarejestrowane na matkę a ktoś mu zaczął koło
    dupy robić, to wzywali matkę na wysłuchanie (nie wiem w jakiej formie) -
    no jak to tak - szarpać matkę policjanta.

    Jednym słowem - firma była fajna, ale już nie jest i jest bagna, a jak
    od kulsona wymagać przestrzegania przepisów to w ogóle kurewstwo i brak
    szacunku dla munduru;)

    > Mogą bronic - Bandera co najwyzej jednego Polaka zabił, a i to nie
    > bardzo wiadomo, bo sprawa polityczna :-)

    Mogą, ale raczej nie będą bo im się to nie opłaca.

    > Wybory w USA blisko :-)

    Już były... Zobaczymy co się zmieni w kwestii ukrainskiej, ale obawiam
    się że lepiej już było.

    > IMO - dwa proste rozwiązania:
    > a) przesunac w inne miejsce, moze bezpieczniejsze,

    On chyba za trwale z podłożem związany;) Ten rozebrać, postawić inny
    gdzie indziej?

    > b) zostawic, co najwyzej czasem sie zlapie kogos za zniewazenie
    > pomnika, albo zniszczenie.

    Trochę głupio, bo IMHO tam cały czas będzie jakaś imba jak z tęczą na
    zbawiciela. Gdyby nie te pozostałe ofiary to miałbym to w dupie -
    jeszcze jedna ciekawostka na planie miasta - schody wyspejowane jak mur
    od wyścigów i ludzie siedzący na stopniach. No ale ci pozostali - jakieś
    minimum szcunku się należy.

    Jest trzecia możliwość - postument już jest, czas dokończyć pomnik -
    pewnie jakiś patron się znajdzie. Wałęsa jeszcze żyje i może lepiej nie,
    bo cholera wie co jeszcze odpierdoli, ale na przykład millera z
    cimoszewiczem jak wprowadzają polskę po schodach na nowy poziom w unii
    europejskiej;)

    46496768/photo/1

    > Nie rozumiem :-(
    >
    > Bo jesli dobrze widzę, to przemoc Policji jest na zdjeciach.

    I kulson robiący sobie to tego selfi z podniesionym kciukiem. Jakbym
    sobie zrobił podobnego selfika na tle wraku tupolewa na przykład to
    byłoby to co najmniej niesmaczne.

    BTW - wolno sobie prywatnie w mundurach i kamizelkach z napisem policja
    po mieście łazić, bo na służbie to ci protestujący chyba nie byli?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!