eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego] › Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
  • Data: 2022-11-13 01:33:03
    Temat: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-12, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kulsony wypierdalają stamtąd każdego kto nie ma oficjalnej zgody od
    > naczelnika. Legiony też by wyrzucili. To jest prywatny pomnik kaczyńskiego.

    To ja bym się raczej zastanawiał co zrobi z tym kaczyński. Choć tu to
    biorąc pod uwagę jego wyrachowanie, to raczej ucieszy się, że ktoś to
    to popryska a inni zechcą przenieść. Mimo licznych prób rezurekcji,
    sama katastrofa straciła już większość nośności.

    Ale w sumie bardziej interesująca jest ochrona samego kaczyńskiego. Ile
    milionów rocznie na nią idzie? A co po przegranych wyborach? Mógłby co
    prawda liczyć, że będą go dalej dobrze pilnować, żeby nie tworzyć
    kolejnej martyrologii. Ale też nie ma MZ po kaczyńskim nikogo, kto
    byłby w stanie po jego śmierci na tym temacie pojeździć, co może
    kaczzyńskiego trochę tu niepokoić.

    --
    Marcin