eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego] › Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
  • Data: 2022-11-08 17:38:33
    Temat: Re: Pomniki Polańskich czekają! [Prawomocne uniewinnienie w sprawie pomnika kapelana Solidarności Jankowskiego]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.11.2022 o 14:16, J.F pisze:

    > Taki urok od dawna, bo nie laczylbym sprawy wroclawskiej z gdanska.
    > inne tematy, inni sedziowe, inne srodowiska, ten sam spor polityczny.

    Ale ja ich nie łącze w ten sposób wcale. Zwracam tylko uwagę, że zasada
    prawna "to zamiar czyni czyn"w przestępstwach umyślnych (pewnie się
    jakoś mądrze nazywa po łacinie) do takich rzeczy prowadzi. Koń jaki jest
    każdy widzi, sprawca mówi on chciał nie konia tylko jednorożca i kop się
    z koniem, kiedy prawo mówi że mimo że wszyscy wiedzą że koń, to jednak
    kurwa nie do końca, bo jeden mówi że on widział jednorożca;)

    > No ale mamy pomnik znanej osoby.
    > Sąd uznal, ze ks Jankowski na powagę nie zasługuje?

    Raczej że jego "powaga" jest dyskusyjna i wolno o tym dyskutować.

    > Czemu nie, mozna i tak - ale jakze to - bez procesu, bez wyroku,
    > na podstawie plotek jakis ? :-)

    Bo to jest powaga szredingera - dopiero sąd ustala;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!