eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu › Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
  • Data: 2009-07-11 21:06:25
    Temat: Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znasz taki przypadek konkretnie, czy wymyślasz?

    znam podobny. SM pisze do wlasciciela "za miesiac o 13 wymieniamy rury w pionie,
    przylacze wodne do ubikacji i lazienki. Przy okazji
    prac moga powstac zniszczenia bo w Pana lazience trzeba wykuc dziure o wysokosci 1m i
    szerokosci 50 cm. Gdyby nie bylo ana w domu to
    wytniemy stara instalacje a nowej Panu nie podlaczymy. Zakres prac ekipy remontowej
    nie obejmuje odbudowania lazienki do stanu
    poprzedniego. Zgodnie z uchwala SM musi Pan zrobic to na wlasny koszt.".

    wlasciciel: prosze przedstawic projekt co zamierzaja Panstwo u mnie
    modernizowac/niszczyc/kuc. Zgode na prace i ew wpuszczenia do
    mieszkania wydam jak zapoznam sie z projektem i opisem ew prac.

    W ten sposob wlasciciel zostaje bez wody bo nie bylo go na czas. Nie chce tez
    zezwolic na rozkuwanie lazienki wiec nadal nie ma
    wody. SM projektu nie dostarczyla twierdzac ze do generalnego remontu instalacji
    projektu nie trzeba.

    > Co przybliżyć?

    procedure co bys zrobil w takim przypadku jak SM odcielaby Ci prad lub wode.

    Chodzi mi o kroki prawne. Jak dopiec SM. Bo rozwiazanie wybuduj sobie sam i wyslij
    fakture do SM,nie plac czynszu az nastapi
    kompensata kwot mnie nie zadowala.

    Icek