eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu › Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
  • Data: 2009-07-11 21:36:00
    Temat: Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:h3auu4$n91$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>
    pisze:

> [...]
    > instalacje a nowej Panu nie podlaczymy. Zakres prac ekipy remontowej nie
    > obejmuje odbudowania lazienki do stanu poprzedniego. Zgodnie z uchwala
    > SM musi Pan zrobic to na wlasny koszt.".
    > wlasciciel: prosze przedstawic
    > projekt co zamierzaja Panstwo u mnie modernizowac/niszczyc/kuc. Zgode na
    > prace i ew wpuszczenia do mieszkania wydam jak zapoznam sie z projektem
    > i opisem ew prac. W ten sposob wlasciciel zostaje bez wody bo nie bylo
    > go na czas. Nie chce tez zezwolic na rozkuwanie lazienki wiec nadal nie
    > ma wody. SM projektu nie dostarczyla twierdzac ze do generalnego remontu
    Ta historia przez swoją absurdalność i raczej niewiarygodny cytat nosi wg
    mnie znamiona zmyślonej.

    > procedure co bys zrobil w takim przypadku jak SM odcielaby Ci prad lub
    > wode. Chodzi mi o kroki prawne. Jak dopiec SM.
    Dopiec? Może zaklej im zamki w siedzibie, powybijaj szyby, prezesowi
    zdewastuj samochód, viceprezesowi zgwałć kota, napisz do Elżbiety
    Jaworowicz...
    Chyba raczej - jak dochodzić swoich praw.
    Napisałem - najpierw niech podają podstawę prawną swoich działań.
    Bo one są IMO w znacznej części bezprawne i wątpię aby ktokolwiek się do
    czegoś takiego zdecydował posunąć.
    A sama taka korespondencja przyda się w razie czego jako dowód w sprawie.

    > Bo rozwiazanie wybuduj
    > sobie sam i wyslij fakture do SM,nie plac czynszu az nastapi kompensata
    > kwot mnie nie zadowala.
    Trudno, nie zadowala, to nie zadowala. Sam je w końcu wymyśliłeś.
    BTW - we własnościowym mieszkaniu nie ma czynszu. Czynsz to opłata za najem.

    --
    Jotte