eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniuRe: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
  • Data: 2009-07-11 20:29:17
    Temat: Re: Pomiary instalacji wykonywane przez spółdzielnię w mieszkaniu
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > W wiadomości news:h3aq6k$mjq$1@node2.news.atman.pl Icek <i...@d...pl>

    > SM nie jest stroną umowy o usługę dostawy energii elektrycznej do odrębnej
    > nieruchomości.
    > Nie może dokononywać wyłączeń.

    > Żądać podstawy prawnej wyłączenia prądu.
    > I wszcząć odpowiednie postępowanie.

    A może ta instalacja jest tak wykonana, że koliduje z instalacją w innych
    mieszkaniach w pionie?
    Tu chyba nie chodzi o prąd, tylko o instalację elektryczną.
    Był u mnie taki przypadek, że taki głupek sąsiad przerobił sobie gniazdko
    anteny zbiorczej na gniazdko elektryczne, a mieszka on na ostatnim
    piętrze. Wyobrażasz sobie czy sąsiadom działała kablówka, czy nie?

    --
    animka