eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolish writer charged for calling President Duda a 'moron' [BBC]Re: Polish writer charged for calling President Duda a 'moron' [BBC]
  • Data: 2021-03-25 14:53:46
    Temat: Re: Polish writer charged for calling President Duda a 'moron' [BBC]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup

    > No, mozna chyba ciut wczesniej, tym niemniej - kiedy bylo wiadomo, ze
    > Biden wygral ?

    Oczywiście że w praktyce "ciut" wcześniej ale głosowanie Kolegium
    Elektorów to był dość wygodny punkt jak chciało uniknąć wgłębiania w
    szczegóły (brania strony).

    Trump się miotał tak że jakieś *małe* ale jeszcze znaczące szanse na
    odkręcenie po sądach wypadało mu dawać jak się było przyjacielem Trump-a
    albo miało inny interes w twierdzeniu/sugerowaniu że ma po sądach szansę,

    --
    A. Filip