  • Data: 2008-07-03 15:28:02
    Temat: Re: Polisa OC rowerzysty
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0807030050030.3144@quad Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

    > Weź Ty i włącz z powrotem logikę: jak jeden z drugim ubezpieczony
    > spowoduje szkodę, to co, z powodu zwyżki składki o 20 zł będzie
    > chciał zapłacić kilkaset czy kilka tysięcy zł z własnej kieszeni??
    > JAKBY rowerzyści (ubezpieczeni :>) powodowali tyle szkód, to
    > składki JUŻ by wzrosły.
    > Założenie że ubezpieczyciele dopłacają jest IMO nielogiczne.
    A co u ciebie z logiką? Na urlopie?
    Po pierwsze nigdzie nikt nie zakładał, że dopłacają.
    Błąd węszę także w innym miejscu - pozwolę sobie domniemywać, że podzbiór
    rowerzystów ubezpieczonych w zbiorze rowerzystów to wielkość śladowa. Toteż
    ilość szkód przez nich powodowaną można ocenić jako śladową. No i - jak już
    pisałem - nie zawsze da się takiego złapać.
    Proponuję jednak miast dość jałowych dociekań poczekać - być może OC na
    rower stanie się obowiązkowe i wtedy zobaczymy.

    --
    Jotte