  • Data: 2011-02-23 12:42:38
    Temat: Re: Polisa OC na samochód a kupno od pośrednika
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przecież za polisę poprzedniego właściciela nie płacisz przez te 3
    > miesiące. Co za problem ją zachować a nową kupić dopiero na kolejny
    > okres?
    Problem taki, że chciałbym wykupić na to auto AC, a w pakiecie
    AC+OC+NW+Assistance kupowanym od razu mam sporo taniej niż samo AC a
    potem OC. Poza tym już raz dałem się naciąć na polisę "na cały rok", za
    którą poprzedni właściciel płacił w ratach miesięcznych i TU stwierdziło
    że jeśli chcę ją kontynuować to ja mam zapłacić pozostałe raty. Wtedy
    wyliczyli mi zwyżkę za adres i w efekcie propozycja dopłaty była droższa
    o 100 zł niż nowa polisa u "mojego" ubezpieczyciela.

    --
    MZ