    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Date: Mon, 21 Jun 2004 13:31:19 +0200

    Użytkownik Szymon napisał:

    > w zasadzie miałem Ci nie odpisywać, gdyż wszędzie trąbisz jaką nieuczciwością
    > jest jeżdżenie na gapę, a z drugiej strony NIE MA DLA CIEBIE nikogo uczciwego
    > w Polsce. Poza tobą samym oczywiście.

    A jednak dałeś się niereformowalnemu kanarowi sprowokować ;)
    Trenuj trenuj ;)
    I żonę życia ucz ;) ...
    Życzę powodzenia.

    Krótka propozycja :

    Olać mandat ... Instytucyja ala Łolo Kapuśniak przyśle wezwanie ...
    również olać ... Pogrożą (być może) sądem ... Olać ... Mają rok na
    wkroczenie na drogę sądową ... Olać ... Nie wkroczą ... ROszczenie
    przedawni się ...

    Wkroczą ... Dostaniesz nakaz zapłaty ... Wnieść zarzuty do nakazu ...
    i sprawa trafia na wokandę ... Tam spokojnie wygrasz z pajacami ...
    Poniosą koszty nakazu, swojego zastępstwa procesowego i wszelkich
    innych kosztów ... Możesz również poinformować cymbałów ala Łolo
    Kapuśniak , że czekasz na nakazówkę, i z przyjemnością podniesiesz
    jakiekolwiek zarzuty wobec nakazu ... Będzie wesoło ... Gwarantuję
    wygraną ... Jeśli sąd jednak będzie idiotą porównywalnym do Łola
    Kapuśniaka , gwarantuję, że w 2 instancji sa już normalni ludzie ...
    trochę czasu i chodzenia ... Ale udowodnisz pajacom kto ma rację ...

    Stasio Podróżnik
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/