  • Data: 2004-06-20 12:04:10
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wyskrobał(a):
    > Pasażerowie również. A większość kombinacji polega własnie na wyczekiwaniu
    > koło kasownika z biletem i kasoanie go na widok kontrolera. Dlatego
    > wlasnie wszelkie mozliwe znane mi taryfy przewiduja obowiazek skasowania
    > biletu _niezwłocznie_ po wejsciu do pojazdu. W tym przypadku pasazerka nie
    > dopełniła tego obowiazku więc opłata dodatkowa została nałozona słuszznie.

    No jak można skasować "niezwłocznie po wejściu do pojazdu" w przypadku
    zakupu karnetu u kierowcy? Nie oczekujesz zbyt wiele? W takim razie
    kupowanie karnetów u kierowcy traci sens, bo nigdy nie będzie można ich
    skasować zaraz po wejściu do pojazdu (chyba, że w innym autobusie).

    Cytat z postu rozpoczynającego wątek: "Wsiadła środkowymi drzwiami i od razu
    podeszła do kierowcy, ale nie zdążyła przed ruszeniem pojazdu. Kupiła karnet
    zanim trolejbus się zatrzymał, ale kasowała go (drugi bilet) już po
    zatrzymaniu. Jednym z powodów "opóźnienia" było to, że płaciła za karnet (4
    zł) banknotem 50-cio złotowym (W Gdyni nie ma obowiązku odliczonej kwoty, a
    nawet jak jest, to nieegzekwowana - jak zresztą i tym razem)."

    --
    Bartek Gliniecki