  • Data: 2004-06-20 11:56:54
    Temat: Re: Policjant a kontrolerzy w ZKM Gdynia
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com> szukaj wiadomości tego autora

    : > Zacytuj i nie buracz wiecej.
    :
    : "pisalem tez ze mam miesieczny. A o kanarach mam swoje zdanie juz
    : wyrobione, mam oczy i umiem obserwowac. Wystarczy mi tego co sie
    : nagladalem."
    :
    : Kilka wątków wyżej;-)

    Jestes az tak g. czy tylko udajesz?

    Twierdzisz ze mam nie zaplacony mandat, ja takowego nigdy nie otrzymalem,
    natomiast
    jezdzilem wiele lat "Przytułkiem" i widziałem prace tych gnoi (jak juz
    pisalem
    kiedys, zwykle sa to osoby o takiej mentalnosci jak "Dresiarze" [nadmuchani
    tanim rosyjskim metanabolem lysi kretyni, ktorzy znalezli sposob by
    bezczelnie okradac
    ludzi i miec szanse na ominiecie kary z tego powodu] .
    Zacytuj fragment w którym twoerdziłem ze otrzymałem mandat, albo się nie
    udzielaj, jezeli
    chcesz kłamać.

    Pozdrawiam
    P.