  • Data: 2005-01-09 20:35:45
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek napisał(a):

    > Dlaczego ja ??? Pisaliśmy o robotniku.Koniec argumentów?

    Bo tak to dzialalo w PRL-u. Wszyscy sie skladali na mieszkania dla
    wszytskich. Ino dostawali je szybciej Ci, ktorzy lepiej kombinowali.

    > Jesteś głupi czy próbujesz manipulować?
    > Gdzie masz dzisiaj bezpieczeństwo socjalne?

    A nie masz? Przymusowa skladka na dostepna dla wszystkich sluzbe
    zdrowia, przymusowa skladka na emeryture lub rente. Czego chcesz
    jeszcze? Zeby rzad doplacal do domow publicznych?

    > Ile procent społeczeństwa to dotyczyło?

    A skad mam wiedziec?

    > Ja jeździłem co rok.

    Zapytaj rodzicow jak to zalatwili - bo wtedy wszystko sie zalatwialo.

    j.