  • Data: 2005-01-10 15:17:33
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Andrzej" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Leszek napisał(a):
    >
    > [...]
    >
    > W zasadzie Twoje wypowiedzi to jedna wielka zagadka. Czuje sie tak
    > jakbym rozmawial, ze schizofrenikiem. Sugeruje, zebys sie jednak
    > postral tak pisac aby byc rozumianym, jezeli nie potrafisz to
    > sorry, lepiej nie pisz wcale.
    >
    > j.

    Leszek to wariat, który uważa innych rozmówców za wariatów.
    Jest taka choroba. Bardzo ciężka i trudna do wyleczenia.
    nawet doktorowi Krukowi napisał, że jest chory umysłowo.
    Bezczelny piernicznięty w mózg lewicowiec.

    Jeżeli nie jesteś psychiatrą, to lepiej z nim nie rozmawiaj.
    Możesz się zarazić.

    Andrzej