  • Data: 2005-01-04 11:04:42
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > komórki itd - to moze mi tylko pomóc jak wyzej wymienione rzedmioty mi
    > zgina. Potem sie jednak zastanowiłem - jaka jest nasza policja? Takie
    prawo
    > mieli by stosowac w obronie nas, obywateli. Boje sie ze szybko zaczeliby
    je
    > stosowac przeciwko zwyklym ludziom. Zreszta co to za policja, w której
    > kazdy bierze lapówki. Tylko nie piszcie za przesadzam. Nie spotkałem
    > jeszcze kierowcy który powiedziałby ze został złapany na jakims
    > przewinieniu i policja nie chciała wziac łapówki. NIGDY!

    wszystko jest ok, poki nie odbierze sie godnosci czlowiekowi.
    mam na mysli sytucje gdzie podjezdza cywilny samochod, wysiadaja
    nieumundurowani policjanci nafaszerowani anabolikami
    i rzucaja Cie bez powodu na ziemie. Jak zwykla szmate.
    O nie na to bym sie nie zgodzil.
    Cala reszta jezeli chodzi o nowojorskie metody jest ok, zabrac samochody
    i niech zapieprzaja na pieszo przez ulice.

    > Co było do udowodnienia.

    :-) skad ja znam ten zwrot

    P.