  • Data: 2005-01-04 00:35:13
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Rodrig Falkenstein r...@g...pl ...

    > Zajrzyj na inne grupy i poparz czy tam sobie ludzie "panują" czy się
    > "tykają".

    zagladam na inne i wiem ze przyjeło sie zwracanie sie do siebie per TY,
    niemniej jednak pierwszy raz spotykam sie aby ktos poczuł sie obrazony ze
    ktos zwraca sie do niego per PAN.

    > W usenecie wszyscy są na "ty". Mówienie komuś "pan" stanowi delikatną
    > aluzję do tego, ze kogoś się go nie lubi, ze on tu nie pasuje.

    delikatna aluzja... w porównaniu z tym jak niektórzy odnosza sie tu do
    siebie, delikatna aluzja jest IMO całkiem ok :)

    > Tak. Mógłby.

    ale dlaczego?
    skoro zwrócenie sie per PAN ma delikatnie zwrócic uwage ze sie kogos nie
    lubi i taki jest zwyczaj i tak pan KRuk posteepuje, to dlaczego ma
    przestac? Czy nielubienie kogos łamie netykiete?

    > Mógłby też zrezygnować z puszenia się, pozy obrażonej godności i
    > niezrozumianego geniusza, co widoczne jest np w obnoszeniu się ze
    > swoim tytułem naukowym. Wyglada to mniej więcej tak śmiesznie jak
    > pisanie "magister" przed nazwiskiem właściciela pewnego lubelskiego
    > biura nieruchomości.

    przyznaje, dziwny jest ten tytuł dr ale mi tam nic do tego, kazdy podpisuje
    sie tak jak ma na to ochote.

    > Podejrzewam, że magistrów, inżynierów, doktorów, sierżantów,
    > poruczników i innych utytułowanych w usenecie jest sporo, ale jakoś
    > się z tym, nie obnoszą. Mógłby też zrezygnowac ze swej pozy obrażonej
    > godności, i raz na zawsze zrozumieć, że to jest grupa poświęcona
    > dyskusjom o prawie a nie wylewaniu żalów na swój cięzki los, rządy
    > SLD, brutalność Policji, niekorzystny wyrok sądu, którego jego żona
    > nie zaskarżyła itp.

    ok, ale z drugiej strony dlaczego ma tego nie pisac? Czyzby killfile sie
    komus zepsuł?
    p.s. prosze mnie źle nie zrozumieć - nie zawsze zgadzam sie z pogladami
    doktora, niemniej uwazam za postawe nie fair utworzenie frontu
    antykrukowego....

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")