  • Data: 2005-01-03 21:34:27
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A myslisz, ze w jakis sposob szukaja skradzionych telewizorow?

    no chyba zes ocipial teraz. Juz sobie wyobrazam jak wchodza do kazdego
    mieszknia
    sprawdzac. Chcialbym zauwazyc ze gdy telewizor nie bedzie kradziony a on
    na legotke wejdzie
    (nie zostanie grzecznie wpuszczony) to poniesie przyklre konsekwewncje bo
    wtedy nakaz wydany nie zostanie gdyz nie ma podstaw do tego.

    P.