  • Data: 2005-01-03 20:29:19
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:crc950$nkn$1@news.onet.pl...

    > Przeciez sie przyznal ze ma Windowsa to i powstalo podejrzenie o legalnosc
    > Windowsa.

    Ja i tak myślę, że sobie to wymyślił, aby sprowokować dyskusję.

    > Panie doktorze, ludzie sie naczytali o tym ze ktos nie chcial wpuscic
    > policjantow przy podejrzeniu kradziezy drewna, na co zostala wyslana
    > jednostka AT to i teraz wpuszczaja policjantow na legitymacje. Nie kazdy
    > jest tak jak pan doktor bylym komandosem,

    Skąd te przypuszczenia, że byłem komandosem? :). Znów pomówienia?

    > ktory sam w pojedynke bo rozniosl w pyl caly oddzial AT.

    Gdzie ja tak pisałem? Co nie znaczy, że nie można roznieść ich w pył a nawet
    cały komisariat, całe miasto, a nawet kilka miast przy okazji. Pan wie jak
    to się robi?

    > Dlatego wola pogadac z Policja po dobroci. Takie czasy.

    Pewnie ja też wolałbym najpierw pogadać, gdyby mnie sąsiadka pomówiła. Ale
    gdyby użyli przemocy fizycznej i chcieli na siłę wejść wbrew konstytucji, to
    nie wiem jak bym się zachował. Nie byłem w takiej sytuacji. Teoretycznie
    można rozważać różne hipotezy.