  • Data: 2005-01-02 23:02:46
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Bert" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "dsl" <d...@d...com> napisal w wiadomosci
    news:mW_Bd.13259$sh5.11295@trndny08...

    > Tak. Trzy zdrowaski dziennie przez tydzien.

    Ja tu jestem powaznie przestraszony konsenkwencjami (tysiace zl kary za
    licencje) a Ty zartujesz sobie ze mnie :(

    Pytam czy moge otrzymac od sedziego wysoki wyrok za tego typu
    "przestepstwo", czy lepiej bedzie ulozyc sie z Prokuratorem i zaplacic
    sume... No wlasnie jaka suma wchodzi tu w gre?

    Pozdrawiam
    Bert