eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-28 08:00:04
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 27 May 2007 16:52:21 +0200, Wrak Tristana napisał(a):

    > No czyli chcesz zrobić pseudowolne, które nie będzie kompilowalne
    A gdzie tak napisałem? Jak najbardziej prawidłowe i kompilowalne źródła. A
    to, że nie każdy potafi/ma chęć/możliwości/kasę doprowadzić je do używalnej
    dla użytkownika postaci - to zupełnie inna sprawa.

    > a wersja skompilowana będzie zawierała te same zabezpieczenia
    Będzie zawierała zgodne z OS poprawki (dopasowanie do konkretnej maszyny
    klienta), a jak wybrnąć z ograniczeń nakładanych np. przez jedną z licencji
    OS GLP to też inna sprawa. Można wybrać inną OSową licencję, bsdzianą,
    mozillową itd.

    > co obecna wersja własnościowa. To po co uwalniać?
    Żeby skorzystać z tego co daje uwolnienie źródeł.

    > Przeglądarka WWW to co innego niż specjalizowana pod daną i tak płatną bazę
    > przeglądarka musząca w dodatku współpracować z różnymi zabezpieczeniami
    > przed piratami.
    Dlaczego musząca? Słabe i średnie zabezpieczenia i tak nie zwrócą nakłądów
    na ich opracowanie bo zostaną małym i średnim nakładem sił i środków
    złamane lub opracowane obejście. A jest sens ładować duże nakłady na
    skuteczne i elastyczne dla zmian zabezpieczenia w takim przypadku?

    > Nie mam siły. Ja jedno, ty drugie. Czy ja mówię, że wyjątek? Kuźwa...
    TO jak mam rozumieć:
    -"O ile mają z tego zysk. I dlatego wiele produktów NIE MA SZANS
    pojawić się w wersji OpenSource.."
    -'OO jest pisane na OS a Sun Office jakiś zysk Sunowi
    przynosi.'
    -"_WIELE_ nie wszystkie."
    Podnosiłeś, że OO/Sun nie należy do większości projektów OS.

    > nie spełniający założeń wolnego oprogramowania.
    Dobra, a jakie są wg Ciebie te założenia?

    > W tym. Chcą zarabiać modelem pudełkowym i po prostu robią produkt pseudoOS.
    No ale w czym niezgodność z _Open_Source_

    > Kolega Bartnik rozpoczął tę dyskusję właśnie takimi założeniami o ile dobrze
    > pamiętam.
    AFAIR to wierdził, że fajnie że dużo oprogramowania OS jest za free.

    > Polacy w ogóle są przez PRL rozpuszczeni....
    > Np w USA nie ma gwarancji nawet na odkurzacze ZTCW.
    Taaaak, nie ma tam wcale idiotycznie wielkich odszkodowań za
    szkody poczynione przez produkty.

    --
    pozdro
    poreba