eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy
    "wiarygodności" policji]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6112d1d9$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <ou0ynmncx493$.406e458xsuox$.dlg@40tude.net>
    <6115010d$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <1n9lotrni40g0.tgk1ernyxnzh$.dlg@40tude.net>
    <61150a04$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
    <udsncv0tweta$.tysy6pgpvogb$.dlg@40tude.net>
    <61153025$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <1csqxfxzx4fvb.1s601v8qs0id7$.dlg@40tude.net>
    <61157bc6$0$31100$65785112@news.neostrada.pl>
    <kakjwbbllffx.cqwk1qf5l2jb$.dlg@40tude.net>
    <61162a91$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Fri, 13 Aug 2021 10:59:15 +0200

    On Fri, 13 Aug 2021 10:17:20 +0200, Robert Tomasik wrote:
    > Po co? Co ma do omawianego przez nas tematu?

    Przeczytamy, zobaczymy co wyniknie..

    > No i? Czyli taki głuchy, to w ogóle może wszystko, bo nie da się go
    > pouczyć? Czy Policjant ma nosić takie płachty z pouczeniami. Po za tym
    > skąd wiesz, że nie przedstawili się, nie pouczali itd.? Tego nawet ci
    > pseudodziennikarze jeszcze nie wymyślili.

    Alez czy ja mowie, ze nie?
    Podeszli, przedstawil sie jeden ... i co dalej powiedzial?

    Co sie mowi osobnikowi, ktory rzuca kamieniami w okno, a co, gdy sa
    tylko takie podejrzenia?

    > Każdy ma takich kolegów, na jakich zasługuje. Kulsoni, to Twój problem.
    > Ja żadnego nie znam nawet, a co dopiero nie widzę powodu, by się
    > zastanawiać, co przed Tobą ukrywają.

    Znasz znasz. Tylko sie wolisz nie przyznawac :-P

    Bylo trzymac jezyk za zebami, a tak to teraz byle obywatel moze mowic
    na policjanta "kulson" :-P

    > A ziemia jest płaska.

    Polityczne stanowisko. Nie podpasc, przypodobac sie, dostac awans,
    tylko uwazac, na ktorego konia sie stawia, bo jak on wyleci ...

    J.