eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-13 10:56:05
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Zacytuję tu porucznika Borewicza: U nas, jak jakiś idiota chce coś
    > napisać, to od razu pisze w imieniu wielu, a czasem całego
    > społeczeństwa. Mogłem coś przekręcić, ale taka była myśl przewodnia.
    > Wypowiadaj się za siebie, a nie za społeczeństwo.

    A ja się wypowiadam za *całe* społeczeństwo? Wypowiadam się patrząc na
    już "tradycyjne" zamieszki "wczuwając się" w wystarczająco wielu by
    "niedobór" zaufania do policji+prokuratury był problem który szef idiota
    zignoruje. Ty do kurwy nędzy myślisz że jak się to znowu trafi
    (a kiedyś statystycznie musi) to szanse na zamieszki będą małe?
    Gratuluje optymizmu zagrażającego zdrowiu.

    IMHO policja z prokuraturą *już* się więcej niż lekko wkopały w tej
    sprawie. Liczy się by nie leźć jak dureń w zaparte i tworzyć
    zalecenia na przyszłość (kolejny raz).

    --
    A. Filip