eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy
    "wiarygodności" policji]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6112d1d9$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <6112dc26$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <6jvr2pcvo6s$.1pl88vtxsr8ph.dlg@40tude.net>
    <6114fe57$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <7pb2dlks6jj6.1hkk2gugfdu0y$.dlg@40tude.net>
    <61150ba7$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 12 Aug 2021 15:27:57 +0200

    On Thu, 12 Aug 2021 13:53:09 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Czego konkretnie w powyższym wywodzie nie zrozumiałeś? Mają dla Ciebie
    > osobną ustawę zrobić?

    A czego konkretnie nie zrozumiales?
    Po stwierdzeniu zgonu karte wystawia lekarz rodzinny, ale kto
    stwierdza zgon?

    Karetke wezwalem, ale pacjent nie doczekal, lub zmarl mimo wysilkow
    ratownikow ... mam wiec ratownikow lub nawet lekarza z karetki na
    miejscu, i oni mowia "prosze wezwac lekarza rodzinnego" ?

    Dla utrudnienia jest piatek godz 17:30.

    > Od kiedy to pseudo-dziennikarze prowadzą jakiekolwiek śledztwo.

    Ale prokurator prowadzi.

    > Im
    > przede wszystkim ne należy mówić prawdy, bo i tak jej nie napiszą, a
    > jedynie będą modyfikowali swoje pseudo-sensacyjne wersje modyfikować i
    > robić tym zamieszanie.

    I to jest zalecenie dla rzecznika? :-)

    > Wykluczasz?

    Tak na 95% wykluczam.
    Ile miales przypadkow smiertelnego przedawkowania na rewirze?

    Ba, Tusk z takim hukiem wprowadzal ustawe antydopalaczową,
    a zdaje wtedy nikt jeszcze nie umarl z powodu dopalaczy.

    > A, to nie wiem. Nie chce mi się analizować wszystkich mniejszych, czy
    > większych bzdur w sieci. Poczekam, jak to ktoś wyjaśni.

    Rzecznik policji najlepiej wyjasni.
    Albo prokurator zamiecie pod dywan, jak sie to zapowiadalo we
    Wroclawiu, na szczescie TVN stanal na wysokosci zadania
    dziennikarskiego.

    Na razie lokalna prokuratura poprosila o przeniesienie sledztwa, aby
    uniknac posądzenia o stronniczosc.

    J.