eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-12 13:46:11
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2021 o 13:28, J.F pisze:

    > No ale zaraz - powiedzmy, ze pacjent bedzie sie dalej awanturowal juz
    > w szpitalu, i co - szpital ma kolejny patrol wzywac?

    U nas szpital ma ochronę przykładowo.

    > A w ogole, to skoro zostal formalnie zatrzymany (bo chyba zostal),
    > to co - zostal tez zwolniony z chwila przyjazdu karetki?

    A został zatrzymany?

    > A Ty piszesz w innych miejscach, jakby to bylo oczywiste co do
    > sekundy. Umarl i nie zyje.

    Umarł i nie żyje, jak ktoś stwierdzi zgon. Z miejscem i czasem śmierci
    faktycznej może to mieć z rożnych powodów w ogólnym ujęciu niewiele
    wspólnego.

    > Obraża lekko? I bardzo dobrze, a za takie zachowanie to nie powinno
    > byc lekko.
    > Ale nie masz prawa sie obrażac, bo nazwanie kulsona kulsonem go nie
    > obraża :-P

    Bez wątpienia masz rację. Tylko co to ma do omawianego przez nas tematu?
    Skoro tam jacyś sekciarze się kręcili i maja wiedzę, to podeślij dane.

    > A dane ... poczekamy, zobaczymy, czy prokurator ma ich dane, czy
    > bedzie mial problem z ustaleniem ktorzy to ...

    Wiem, ale nie powiem :-)

    > O widzisz.
    > Wiec czemu zaloga karetki nie probowala reanimowac?

    Nie wiem. Może serce biło i gość oddychał? Ale to tylko przypuszczenie,
    a nie wiedza.

    --
    Robert Tomasik