eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-12 13:53:09
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2021 o 13:35, J.F pisze:

    > Pewnie tak, tylko jak zadzwonie, ze tato traci przytomnosc, to jaka
    > przyslą?

    Taką, jaką mają pod ręką.

    > Ale ... "po stwierdzeniu zgonu" ... a kto stwierdza, jak zadzwonilem
    > po karetke i przyjechala ?

    Czego konkretnie w powyższym wywodzie nie zrozumiałeś? Mają dla Ciebie
    osobną ustawę zrobić?

    > A uczciwy prokurator nie powinien im aresztowac na 3 miesiace, bo
    > mataczą w sledztwie? :-P

    Od kiedy to pseudo-dziennikarze prowadzą jakiekolwiek śledztwo. Im
    przede wszystkim ne należy mówić prawdy, bo i tak jej nie napiszą, a
    jedynie będą modyfikowali swoje pseudo-sensacyjne wersje modyfikować i
    robić tym zamieszanie.

    > Taa, przedawkowal narkotyki.

    Wykluczasz?

    > Niby sie zdarza, tylko ile rano widzisz trupow na ulicy, bo
    > przedawkowali, tylko nikt policji nie wezwal?

    > Przypominam, ze to jest sporne, bo go podobno nie zabrali.
    > Ba - jest dostepny film, widzisz, jak go zabieraja?

    A, to nie wiem. Nie chce mi się analizować wszystkich mniejszych, czy
    większych bzdur w sieci. Poczekam, jak to ktoś wyjaśni.

    --
    Robert Tomasik