eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji] › Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
  • Data: 2021-08-12 15:01:39
    Temat: Re: Policja z Lubina JUŻ "minęła się z prawdą"? [Postępy "wiarygodności" policji]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2021 o 14:50, J.F pisze:
    > Ale akurat ja zwrocilem, i pytalem Roberta, co sie stalo, ze tak sie
    > konczy.
    > Jakies inne metody obezwladniania na szkoleniu ?

    Jak się obezwładnia agresywnego człowieka, to zawsze może się coś nie
    powieść. To jak ze strzałem. Możesz mierzyć w nogę, a zabijesz. Bo źle
    trafisz, albo nie trafisz i pocisk rykoszetuje. I nawet, jak się coś nie
    powiedzie, to nie musi to oznaczać nieprawidłowości po stronie
    uprawnionego do ŚPB. Po prostu jakiś tam procent skutkowych interwencji
    być musi. oby najmniejszy, ale tego nie unikniesz.

    --
    Robert Tomasik