  • Data: 2024-09-22 15:58:58
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2024 o 15:51, PD pisze:

    > Ale który? Ten pierwotny? Przecież napisałem w poście który zawierał
    > link do filmiku, co on ma obrazować.
    >
    > Może zacytuj co mam Ci wyjaśnić?

    do gapiów, którzy przyjechali pooglądać powódź. No i tu już mandat się należy.
    Pouczenie, to ewentualnie dla tych, co przyjechali pomagać przy workach i nie
    ogarnęli, że klomb nei jest najszczęśliwszym miejscem do zaparkowania.
    > Moja ulubiona scena z pewnego filmu:
    > https://youtu.be/qw8RD-DCGSw
    > Zapewne podobnie by wyglądało rozróżnianie gapiów od ewakuujących auta.

    No nie rozumiem, co różnice w wyznaniach i rysowaniu buziek ma wspólnego
    ze sprawdzeniem, czy kierujący jest choćby w stanie wskazać, skąd
    samochód ewakuował.

    Albo widzisz złego w obejściu konieczności przeprowadzenia kilkuset
    postępowań (kretyńskich) i zastąpieniu ich zadaniem prostego pytania
    "sprawcy" i zakończeniem w notatniku wpisem, że interwencja jest
    bezzasadna, bo zaszedł stan wyższej konieczności. Na jakiej podstawie -
    innej - chcesz uznać, że wszystkie te pojazdy są ewakuowane z terenu
    zagrożonego zalaniem? Bo stoją na pasie zieleni i nikt normalnie by tam
    nie zaparkował?

    --
    (~) Robert Tomasik