  • Data: 2024-09-22 15:26:03
    Temat: Re: Policja pomocna;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kreski? Krawężniki? No nie widzę, ale też nie mam zielonego pojęcia co
    > to za kreska. Z krawężnikiem ma niewiele wspólnego.

    Za to ty masz chyba wiele wspólnego ze stereotypowym krawężnikiem...

    > Widzisz, jakiś Ty niedorozwinięty? Zobacz sobie na Google. Tam nie ma
    > chodników. Więc nawet, jakby ktoś lazł po tym pasie zieleni, to z daleka
    > go widać. O braku powodu do łażenia już nie wspominam, bo zawsze jakiś
    > idiota może się znaleźć.

    Ale to ty dzwonisz...

    > Jak stoją samochody, to co najmniej ich kierujący mogą tam łazić. I by
    > uprzedzić - nie uważam, że to naganne. Dostrzegam problem. Podpowiadam
    > rozwiązanie (znaki, słupki, policjant regulujący ruchem itp.)

    Wot, bakhołk, sztab kryzysowy, wściekły tusk... Tylko kulsonów nie
    wzywajcie, bo jak widać sytuacja kryzysowa na tym trawniku ich przerosła...

    > Już w kilku miejscach opisałem, czemu uważam, że nie jedzie.

    Więc w kilku miejscach się myliłeś.

    > Ale może
    > masz rację. Masz jakiś dowód, że on jechał?

    Rozum i godność człowieka. Skoro stoi centralnie na środku pasa, to
    zapewne powodem jego stania jest to że zdjęcia dość słabo przedstawiają
    ruchome obrazki.

    > Bo poprzednio podlinkowałeś konkretną fotkę?

    Wszystkie osiem - link > galeria.

    Ja nie widzę głębszego
    > sensu w przeszukiwaniu całego internetu, by Ci coś udowodnić.

    Dlatego dostałeś konkretne foty żeby tego robić nie musiał. Przerosło
    cię to...

    > Uważam, ze
    > policjanci byli tam na miejscu i zakładam ich racjonalne działanie.

    Z tym że działanie okazało się średnio racjonalne - a teraz oficer
    prasowy tłumaczy że winny jest zgłaszający:P

    > Gdybym znał powód, to nie napisałbym z przyczyn, o których wiele razy
    > już pisałem.

    Powód podał oficer prasowy - dostali zgłoszenie i nie podumali.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!