    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja gospodarcza
    Date: Mon, 12 Apr 2004 00:04:09 +0200

    Robert Tomasik wrote:

    > Andrzej! Nie zawsze konieczny jest obraz dysku. Czasem wystarczy kilka
    > plików.

    Zgoda. Ale jeśli nalot robi ktoś, kto nie wie, czego dokładnie szuka...

    [ciach]

    > Toteż po to w miarę możliwości przegląda się na miejscu. Kłopot się
    > zaczyna, jak właściciel się "stawia" i twierdzi, że nie wyraża zgody na
    > przeglądnięcie, bo to ma robić biegły. No cóż, w takim wypadku wielkiego
    > wyboru już przeszukującym nie pozostawia.

    Jak ma nakaz, niech sobie przegląda skolko ugodno... Byle nie zepsuł.

    [ciach]

    > No to jakikolwiek inny plik przechowujący pocztę. Przecież gdzieś to
    > trzyma.

    Niekoniecznie. Poczta może 'leżeć' na serwerze, ktoś może mieć logalny
    serwer w domu i tam to mieć w formie wielu plików albo jednego wielkiego
    pliku wszystkich użytkowników...

    OK,OK - czepiam się ;)

    [ciach]

    > Bo ja wiem, czy elita? Dorożkę teraz też trudno spotkać, a czy każdy
    > dorożkarz, to elita? Nie, bym jakoś był przeciwny linuxowi, bo jak już
    > pisałem po prostu nie znam jego możliwości i tyle.

    Polecam poznanie :)