  • Data: 2016-10-17 21:30:12
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, October 17, 2016 at 8:16:33 PM UTC+2, J.F. wrote:

    > Na nic sie to zda, bo potem grzejnik moze sie zrobic goracy na 3
    > miesiace.
    > Owszem - moze sie przydac w lipcu, gdy grzejnik bedzie mial 35C,
    > podobnie jak i powietrze :-)

    teoretycznie tak, ale w praktyce jednak instalacja CO jest w stanie ogrzac mieszkanie
    do temp. dobrze ponad 25 (jesli na zewnatrz sa srednie temp rzedu zera), wiec
    termostat jednak odcina grzejniki...

    > Ale ... zuzycie ciepla bardziej zalezy od temperatury grzejnika...

    niby tak, ale jesli idea jest taka, zeby placic po ~rowno, a podzielnik robil za
    straszak ;) czyli wymuszal jakies tam oszczednosci to srednia temp. w mieszkaniu
    mozna by jakos uwzglednic w rozliczeniach

    np. u mnie rachunek za ogrzewanie ma szanse wyjsc wiecej niz zero ;)

    WS