  • Data: 2016-10-18 07:43:37
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-18 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > ZTCW mierzy jedno i drugie - nie pamietam jakie sa wagi ale wydaje mi się,
    > ze grzanie grzejnika jest wazniejsze, niemniej temperatura mieszkania to
    > całkiem sporo procentów.

    Jeśli mierzy w miejscu gdzie jest grzejnik, to taki dynks, zasunięte
    zasłony zmienią odczyt, więc jest to bezsensowne. Nie mówię już o np
    przestawionych meblach itp. Ogólni, jak pisałem, podzielnik, to
    niepotrzebny dodatkowy wydatek, który nic nie daje mieszkańcom, poza
    wyższymi rachunkami.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl