  • Data: 2016-10-16 11:01:00
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Wiem, że mierzy ciepło jak kaloryfer jest zakręcony, a jeszcze ciepły.
    > To jest już przeze mnie sprawdzone.

    Ale nie wiesz ile, jaka to skala etc.
    Z tego co ja wiem, te liczniki licza kilka parametrów - temperature
    grzejnika, temperature mieszkania ale głowy nie dam, bo dochodziłem do tego
    jakis czas temu.

    Ale to ze dodaje jednostki jak kaloryfer zakrecony ale ciepły to nic w tym
    dziwnego nie ma - skąd podzielnik ma wiedziec ze kaloryfer jest zakrecony,
    skoro jest ciepły?

    > Nie chcę żadnego. Termometr mam w kościach ;-)

    >>> Różnie. W zależności jak miłe panie zechcą mi policzyć.

    > Jaką pomoc? Chyba przesadzasz.
    > Niestety tak jest, że na starość ludzie dziecinneją i nie ubliżyleś
    > mi. Mam to gdzieś.

    ROTFL

    > Są różne współczynniki do wyliczania. Nie mogłam się doprosić o wzory.

    > No i kto tu jest dzieckiem i to kapryszcym tupiącym dzieckiem?
    > Mam Ci wykladać kawę jak debilowi, że najpierw zakręcam kaloryfery,
    > potem otwieram okna?
    > Eot

    Ludzie wietrza róznie, nektorzy otwieraja lekko okno i tak trzymaja pol
    dnia.
    Wiedzac, ze rozmawiam z Animka, wole dopytac :)