    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <4...@g...com>
    Subject: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Date: Wed, 12 Oct 2016 13:16:07 +0200

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    On Monday, October 10, 2016 at 9:43:57 AM UTC+2, szerszen wrote:

    >Raczej malo prawdopodobne, jesli wszystkim wyszly doplaty to nikt nie
    >sprawdzil dlaczego?

    Nawet jesli ktos sprawdzal, to go spoldzielnia mogla zbyc, teraz kazdy
    placi w/g tego ile zuzyl, widac pan lubi cieplo :-)

    >Ja co rok dostaje rozliczenie, w nim. m.inn. koszt ogrzania calego
    >bloku
    >drive.google.com/uc?export=download&id=0B_Ngl-igrN3
    oQ1RJSFhmTy00TGM

    No i widac tam:
    -koszt rozliczenia - 35zl. Niemalo, nie duzo, tak w sam raz :-)
    Ciekawe jak to wyjdzie z tymi radiowymi :-)
    Podzielniki w tym sa, czy ukryte w Ryczalty lacznie ?

    -koszty ogrzewania budynku - 88 tys zl. Zakladam, ze prawdziwe i
    zgodne z faktura od EC.
    -koszty podstawowe ... no, ciekawe jakie. 23 tys razem. Dzielone od
    metra. A po podziale prawie pol kosztu lokatora.
    -koszty ogrzewania mieszkan - 55 tys. Dzielone wedle podzielnikow.
    Czyli ... jakby nie bylo tej czesci wspolnej, dzielonej
    sprawiedliwie od metra.
    Przy zastrzezeniach co do poprawnosci zliczania podzielnikow to nie
    jest dobry kierunek :-)

    I ... po podziale wyszlo mniej niz z tej czesci podstawowej. Z czego
    wniosek, ze inni zaplacili wiecej.
    W zlych ukladach - duzo wiecej, wiec sie czuja poszkodowani :-)
    A Ty jak sie spytasz skad ta doplata, to sie tylko ucieszysz, ze tak
    malo zaplacilws.

    Teraz szczegoly podzielnikow - w mm odczyt - czyzby cieczowe/wyparkowe
    ?
    Stan biezacy, cokolwiek oznacza, jakos dziwnie wyliczony z tych mm.
    Ale moze tak ma byc.

    Ale ... masz 4 pokoje. W jednym zuzycie 2.6, w trzecim 2.0, a w drugim
    0.6.
    Czy to nie dziwne ? Jeden byl zimniejszy ?

    J.